Utbildning

Mångsidiga kurser:

KB Ensiapukoulutus erbjuder ett mångsidigt urval av första hjälpen-kurser för företag, föreningar och privatpersoner. Vi fokuserar på interaktiv kommunikation och praktiska övningar. Vi erbjuder både skräddarsydda och lagstadgade första hjälpen-kurser. Vi erbjuder även lagstadgade kurser baserade på Finlands Röda Kors-material.

Var utbildar vi:

Vi utbildar huvudsakligen i kundens utrymmen, men kan även ordna lämpliga utrymmen för kunden.

Vår utbildningsutrustning:

I vår utbildning använder vi oss av marknadens ledande produkter.
Vi använder och säljer Zoll-defibrillatorer. Våra återupplivningsdockor är från Ambu och Prestan. Vi utnyttjar alla storlekar av dockor, dvs. vuxen, barn och baby.

Gruppstorlek:

Gruppstorleken är max. 15 deltagare med en utbildare och max. 24 deltagare med 2 utbildare (i enlighet med FRKs rekommendationer)

Priser:

Prisen är angivna i euro med moms 0%.

I tillägg kommer utbildarens resekostnader som beräknas enligt skattemyndigheternas resereglement.
Eventuella övriga kostnader (catering, utrymme, mm.) överenskommes med kunden på förhand.

Utbildare:

KIA BRUMMER
ETK-UHF, sjukskötare

JOHAN NYMAN
Första hjälpare, släckningsman, första hjälpen-utbildare